kuzeysmom4 sevimlienerji ayy benim ki 5 aylık hala cesaret edemiyorum çalışmaya 🥲🥲 kendi acenteniz mi var çok erken dönmüşsünüz
defnemomm_ gunesim61 yaaa ne güzel 😊🌸 ben aslına su son zamanlarda fake çıkanlar oldu ya şu meşhur ogretmen simsimy ve Esra falan vardı onlara istinaden yazdım :))) inandığımız herkes fake çıkıyor tek tek yahu 🙈
crybaby kuzeysmom4 öğretmenim şuan doğum iznindeyim devam eder miyim bilmiyorum hala karar vermedim hiç istemiyorum devam etmeyi kızımdan ayrılmak korkunç geliyor
atlass1 defnemomm_ geldiii🤪 Okul öncesi öğretmeniyim. 1 yaşında oğlum var doğumdan sonra bıraktım oğlumlayım😇 @kuzeysmom4
olivki41 kuzeysmom4 muhendisim calisiyordum bakicilara birakmak zorunda kalinca tekrar isi biraktim. Yogun mesaili bir ise tekrar donmek istemiyorum..
Aklimideliricem Acil tıp teknisyeniyim ama atanamadım şuan çalışmıyorum olduğum ilçede özel hastane yok eğer açılırsa çalışmayı çok istiyorum 🥺
Fulyy defnemomm_ ben de yetiştim :)) öğretmenim ücretsiz izindeyim şubat tatilinden itibaren başlıyorum inşallah 😅
busrakarabacakk Yenidoğan Yoğun bakım hemşiresiyim 💖 7 yıllık meslek hayatımı ikizlerim için bırakmak zorunda kaldım 7 aylıklar onlarla ilgileniyorum ❤️🔥
zeynep0724 kuzeysmom4 kuaför evden yapıyorum iş yerim vardı devrettım ev daha ıyı artık bebiş olunca 3 aylıgız
gdnz Paramedik ve hemşireyim. Oğlum 5 aylıkken işe döndüm. sabah 8 öğlen 13 olarak çalışıyorum şu an🥰
Beyninizikullanmakucretsizdir defnemomm_ öğretmenim diyenler Çocukken hep öğretmen olmak istiyordum ama nasip olmadı. Keşke göğsümü gere gere öğretmenim diye bilseydim bu yoruma 🥹
Rabiiul kuzeysmom4 bebeğim daha küçük 4 ay 21 günlük bırakıp çalışmak istemedim işsizlik alıyorum biraz daha büyüdüğü zaman dönebilirim belki güzel bir teklif de gelirse
uykumvaarr kuzeysmom4 İngilizce öğretmeniyim, şuan sadece özel ders veriyorum bebeğim şöyle 3 yaşına falan gelsin anca o zaman başlamayı düşünüyorum çünkü bensiz 1 dk geçiremiyor 😂
minikannsi kuzeysmom4 restoratörüm ama muhasebe isindeydim en son büyük ihtimalle muhasebeden devam ederim ilerde