kuzeysmom4 sevimlienerji ayy benim ki 5 aylık hala cesaret edemiyorum çalışmaya 🥲🥲 kendi acenteniz mi var çok erken dönmüşsünüz
Oznurkk kuzeysmom4 kariyer ve reyon görevlisiydik atanamayan bir öğretmen olarak. Tek hayalim iki kızımla çalışıp atanmak ama atanmasam da yine öyle işlere girerim yeter ki biraz buyusunler gerçi bakacak kimse yok ama
NmalkoC kuzeysmom4 otomobil fabrikasında kalite kontrol uzmanıydım eşimin kendi işi olduğu için saatleri çok karışık o yüzden görüşemiyorduk evlenmeden bıraktım çalışmayı çok seviyorum ama eşim istemiyor evde oturayım diyede sigortamı yapıyor birdaha çalışma imkanım yok malesef
Sedasss kuzeysmom4 bankacıyım, bebeğim 6 aylıkken döndüm işe, o ilk süreç çok zordu ama şimdi alıştı, işe giderken mama alıp geleceğim sana diyorum bay bay yapıyor ☺️
Asyaveannesi04 kuzeysmom4 Belediyede memurum, işimi çok seviyorum ve hiç bırakmayı düşünmedim zaten imkanlarım baya iyi ve evim işime 10 dk 🥳
meayay kuzeysmom4 anasınıfı öğretmeniyim devlette. Ağustos ayında doğum yaptım ikizlerimi 🥰🙏 bu yıl çalışmayı düşünmüyorum seneye eylülde başlicam inşallah 🙏
snyck kuzeysmom4 mühendislik okudum atanamadım öğretmen oldum atandım devam diyorum dogu gorevi bitsin diye 4 aylıkken çalışmaya basladim zorlanmadık şükür büyüdü artık
ikibaloglanannesi Sosyal hizmetler mezunuyum üniversiteden. Ama oğluma hamile kalmadan önce 2021-2022 yılında özel bir hastanede çalışıyordum hamile kalınca bıraktım 3.ayımda. İleride kendi mesleğime devam etmeyi düşünüyorum o da anca okul zamanına gelince.
nese4_3 kuzeysmom4 yenidoğan yoğun bakım hemşiresiydim gebelik dönemim sıkıntılı olduğu için raporluydum şimdide bebeğim 3.5 aylik 5 yada 6 aylık olduğunda işe devam ederim
atarepla Bilgisayar mühendisiyim. Bebeğim 3,5 aylık ve yarın işe dönüyorum :) Neyse ki evden çalıştığım için bebeğimden ayrı kalmayacağım bir süre daha.