kelebegiminannesiyim kuzeysmom4 2 diplomalı anneyim 😍 Radyoloji ve hemşirelik mezunuyum anne olmayı tercih ettim. Daha önce hiç çalışmadım çünkü haziranda mezun oldum temmuzda evlendim.
gunesim61 defnemomm_ Ahahaha özel eğitim öğretmeniyim😅 bu yorumu görünce dayanamadım yazayım dedim🥶🥶 doğum iznim bitti 5 aylıktı kızım tam okullar açıldığında okuluma döndüm zaten yarım gün ve partnerli çalıştığımızdan rahatım😅
atlass1 defnemomm_ geldiii🤪 Okul öncesi öğretmeniyim. 1 yaşında oğlum var doğumdan sonra bıraktım oğlumlayım😇 @kuzeysmom4
evremo Şirketimiz var. Araçlarımızla kargo dağıtım, e ticaret yapıyoruz. Bebeğim 6 aylık oldu çalışıyorum borçlarımız var çünkü.
[silindi] kuzeysmom4 Evlenmeden önce inşaat firmasında muhasebe/finans işleri yapıyordum. Ondan öncesinde ise hep satış sektöründe çalıştım. Çoğunlukla saha satış. Oğlum olduktan sonra tekrar işe girdim. Eğitim danışmanı olarak. Ama yanlış zamanda başladığım için kısa sürdü macera. Bu sene kpss sınavına girmeyi düşünüyorum. Beklediğim bir iş var. O zamana kadarda oğlum kreş yaşına gelmiş olacak ☺
uykusuzanne__ kuzeysmom4 hastanede danışmanlık yapıyordum sekreterlik 👩💼 ama şimdi yapmıyorum artık devam etmiyorum
gizemvatansever Eğitim sektöründe; Müşteri İlişkileri ve Operasyon yöneticisiyim. Kızım 3 aylıkken işime döndüm. 💐
defnemomm_ gunesim61 yaaa ne güzel 😊🌸 ben aslına su son zamanlarda fake çıkanlar oldu ya şu meşhur ogretmen simsimy ve Esra falan vardı onlara istinaden yazdım :))) inandığımız herkes fake çıkıyor tek tek yahu 🙈
Rabiiul kuzeysmom4 bebeğim daha küçük 4 ay 21 günlük bırakıp çalışmak istemedim işsizlik alıyorum biraz daha büyüdüğü zaman dönebilirim belki güzel bir teklif de gelirse