Daisyy :)doğum yaptigimda 3850 idi kilosu ve anne sutu veremedim kendime gelmem 1 hafta 10 günü buldu hastanede hiç sütüm gelmedi 4 gün sonra falan gelmeye başladı sütümu sağıp verdim almadı meme.Hep mama derken ilk 30 cc veriyorduk ellerini sıkıyordu sürekli ve ağlıyordu doktor 60 verin içemez zaten kusar dedi yok kusmadı gayet bitirdi ve elleri açıldı rahatladı sonra 90 istemeye başladı aaa dedik bu kadarda olmaz gazdandır dediler tamam dedik en iyi doktora gittik ilçedeki gaz damlası verdi kullandık evet çok rahatladı ama mamayı içmeye de devam etti gazdan falan değilmiş yani benimki iştahlı bir bebek şu an 4400 kilosu doktora dedik biz korkuyoruz çok yiyor şu an dedi anne sütünden alacağı kadar kilo almış dedi 90 verin ama geçirmeyin dedi.