Gulfem07 ilk 4 gün zaten kolostrum gelir süt 1 haftada anca iner bende de öyle oldu. Şöyle söyleyeyim mama verdiğiniz sürece emmesi azalacak, sütünüz de bu yüzden azalacak, en sonunda tamamen mama vermek zorunda kalacaksınız. Eğer her şey yolunda gidiyorsa kademeli olarak mamayı bırakabilirsiniz. Facebook'ta emzirme akademisi grubu var üye olun yardımcı olurlar size.