Doktorum da bana kilosu geride kalmış deyip biberonla mama ver dedi..halbuki çok emiyor ve göğsümde süt çok fazla günde 5 6 kere çiş yapıp 4 5 kere de kakasını yapıyor...doktor mama ver derken sağlık ocağı da mama vermeyin midesi büyümüş diyor ne yapıcam bilmiyorum kimin lafına inanıp ona göre hareket edeyim 🤷🏼♀️