UrbanMom ben pariste yaşıyorum. Hastanede 5 gün kaldım zaten 5 gün boyunca kontrol ettiler ama ultrasonla filan bakılmadı. Eski usul el yordamıyla muayene ediyolar burda 😂Sonrasında da çıkarken kontrol için randevu al dediler alıp gidecektim ama eşim ameliyat oldu o esnada sonra çocuklarım hasta oldu bir türlü fırsat olmadı. Şimdi de gitmeye korkuyorum kürtaj derler diye ama randevu alıcam pazartesi 🥺