busra200120 UrbanMom çok teşekkür ederim inşallah dediğin bugün biraz daha fazlalaştı çok korkuyorum. ben tansiyon yüksekliğinden yattım o kadar ama yine de kontrol ediyolardı.
UrbanMom busra200120 benimde kanamam tam bitti gibi olmuştu yeniden başladı, doktoruma sordum normal demişti zaten kanamam bitti bir hafta sonra adet oldum geri düzene bindi hayatım, sizinde düzelir 🌸
busra200120 UrbanMom hala devam ediyo benimki 54 gün oldu 60a kadar normal diyenler de oldu. Bekliycem bakalım bazen azalır gibi oluyo sonra tekrar geliyo anlamadım 🤷♀️