alparslaninannesigamze Bu aylardaki bebeklerin doğum günlerini yazıyorlar ya hep o kadar kötü hissediyordum ki kendimi yani 2-3 saat uyuyup 1 buçuk 2 saat uyanık kalacak sonra tekrar uyuyacak böyle döngüleri olduğu söyleniyor ama yok yani bizde öyle döngüler falan yok sabah 5.30-6-7 o civarda kalkar kalktıktan 2 saat sonra bir uyur 2 saat falan ondan sonra çok zor akşamüstü ya da 7-8 gibi uyur o zaman da gece uykusu 2-3 e sarkıyor 🤦♀️