alparslaninannesigamze Evet anneler bir güne daha uykusuz başlıyorum, gece boyunca bebeğim sürekli uyandı ve bende hastayım çok halsizim. Sizde durumlar nasıl?
dertlikaval alparslaninannesigamze oğlum bu gece jest yağtı bana uyudu ben de dün acildeydim hastayım
cansu2600 alparslaninannesigamze Oğlum gece başka gündüz başka ben anlamıyorum. Gece kendi yerinde uyuyor ama gündüz saat 6-7de bi uyanıyor bı daha asla akşam 10a kadar uyumuyo uyursada kucağımda uyuyor onun dışında yok mahvoluyorum bütün gün kucağımda nasıl tutup uyutayim tuvalete gitmek zorundayim yemek yemek zorundayım bende dinlenmek istiyorum. Mesela şuan 5.30dan beri bigusuyoruz uyutuyorum bırakıyorum anında kalkıyor pes ettim kucağımda uyuyor suan
alparslaninannesigamze cansu2600 sizin yine iyiymiş benim oğlum saat 5 te uyanır akşam üstü gece 12 ye kadar uyku yok, emerken kucağımda uyuyor dediğiniz gibi bıraktığımda uyanıp ağlıyo ne yemek ne içmek hak getire
Ezooezz cansu2600 5.30 dan beri ayaktayız biz de. Kucakta uyuyor ama yatağa geçtiği gibi uyanıyor. 53 günlük henüz düzen falan yok tabi nasıl olacak bilmiyorum
cansu2600 alparslaninannesigamze Ne yapcaz böyle acaba fiziksel ve psikolojik olarak insan çok zorlanıyor uykusuzluk ayrı insan dinlenip nefes almak istiyor. Ne kadarlık oğlunuz
gurbetteanne10 cansu2600 kıyamam ben sana en zor zamanlar daha lohusasın biraz zaman geçsin bu tempoya alışcaksın daha iyi hissediceksin biraz sabır🌸
cansu2600 alparslaninannesigamze O ayrı bişey göğüslerim dolmuyor bile resmen ilk zamanlar taş gibi oluyodu sağım yapiyodum poşet poşet şimdi imkansız yani afrdersiniz duş bile günlerce almadigim oluyor Allah yardımcımız olsun
cLearQueen alparslaninannesigamze 1′de uyudu 4 bucukta uyandı 5 bucukta uyudu 7 bucukta uyandı şuan sallıyorum insallah uyur ben de uyurum
cansu2600 alparslaninannesigamze Ne zaman atlaticaz acaba bunkolik gaz olayini doktor tamamen bitmesi dördüncü ayı bulur dedi ben mahvoldum dedim daha 1.5 aylık aylarca böyle nasıl idare edicem diye düşünüyorum. Hafiflese yine razıyım
alparslaninannesigamze cansu2600 kesinlikle sancısı olduğu zaman memeye saldırıyor resmen uyumadığı içinde süt birikmiyor, bırakın duş almayı günlerdir saçımı açmadım topuz şeklinde düğüm düğüm olmuş durumda🤦🏻♀️
gurbetteanne10 cansu2600 benim bebeğimde çok gazlıyd8 kaskatı dururdu hep metsil denedik sonra diğer damlaları aldım hiç faydasını görmedim rezene kimyon anason papatya çayı içmeye başlayınca sütümden bebeğe geçiyordu çok rahatliyordu deneyin isterseniz