cansu2600 yok canım yalnız değilsin bu bebelerin hepsi aynı. O kadar değişik bir döngüsü var ki doğduğundan beri. Kocaman insan gibi sabahın erken saatinde kalkıyor gündüz toplasan 2 saat 3 saat uyuyor akşam da yine koca insan gibi gece yarısı uyuyor. Uyanık kaldığı zamanlarda da keşke sakince dursa sürekli ağlıyor ve kucakta kalmak istiyor asla yatakta ya da ana kucağında durmak istemiyor. Daha iki aylık olmayan çocuk yattığı yerden sıkılır mı yahu? 😅