Bizde dün olduk rota ve menenjiti birlikte yaptılar biraz uyku yaptı akşam saatlerinde halsizlik vardı normalde hep kucak isteyen bebem yattığı yerden dinleyip durdu beni gece de biraz ateş yaptı derin uykuya hiç geçemedi bugün öğleden sonra ateşi halsizliği geçti çok şükür