yaraliceylanim Bisse kalmaz hiç korkmayın aşılar hep uyku yapar büyüdükçe daha az etkilenecekler merak etmeyin 😇🌺
Bisse yaraliceylanim çok teşekkür ederim Allah razı olsun sabah gayet güzel uyandık çok şükür bi de kakasını yapsa daha da rahatlayacağım ❤️
yaraliceylanim Bisse yapar hiç merak etmeyin biraz fazla da yapabilir bir iki gün ona da korkmayın yapmazsa ona da korkmayın bizim doktorumuz bınlar aşıdan sonra çok nornal demişti mesela aşı dışinda da bazen çok kaka yapıyor bazen bir kere kaka yapıyor bunlar çok doğal 😇
Bisse gizematadeniz sağ olun desteğiniz için🤍 her şey yolunda gitti uyku dışında bi olumsuzluk yaşamadık şimdilik umarım sonrasında da yaşamayız ☺️
HaLe31 Bisse geçen cuma yapılmıştı aşısı pazar günü düzelmişti artık, ateş olmadı biraz çıkar gibi oldu ama yükselmedi, sadece hasta gibi uyuyordu bi de bol kötü kokulu ishal, pazara kadar geçmeseydi acile götürmeyi düşünüyordum hatta
Bisse HaLe31 ateş vs olmadı bizde çok şükür. Uyku hali az da olsa devam ediyor ama neşesi keyfi yerinde hamdolsun☺️ desteğiniz için teşekkür ederim 🤍
Bisse yaraliceylanim yaptı çok şükür ya 🥹 her şey yolunda gitti ama annelikten olsa gerek en ufak şey çok gözümü korkutuyor☺️ desteğiniz için çok teşekkür ederim 🤍
cennetkusum16 Bisse aynı anda yapmiyorlar biz her aşı için 1 hafta ara koyduk öyle yaptırdık aynı anda olunca ateş felan yapma ihtimali çok yüksek.
ygmrln Bisse benim kızımda o aylarda aşı olunca bayılmış gibi uyurdu saatlerce uyanmazdı. Bir keresinde bayılmış gibiydi resmen burnunu sıkıyordum rahatsız oluyordu eliyle itiyordu ama uyanmıyordu kulağını kaşıyordum kaşıyordu uyanmıyordu. Sonra bi korktuk sarstım kendiliğinden uyandı ama korkmuştum baya ebeye sordum normal demişti ama sen yinede bir sor canım için rahat etsin