EzgiAta Yenidoğan vs. Hediyeler her anneye ve bebeğe uymayabilir, işe yaramayabilir. Altın vermeye devam bence🤔
Nazlidzn58 adm Eger çok anneye küçük hediye olacaksa yeni dogan başlangıç seti olmamalı çünkü aramızda bebegi daha büyük olan anneler var o yüzden her annenin kullanabişiecegi bişey yada gram altın veya çeyrek altın olmalı
Hazal2748 adm Bence gram olsun çeyrek olup bir kişi faydalanacağına gram olsun 2 kişi faydalansın yada 3 😀size kalmış orası tabi çünkü hediye her zaman kullanışlı olmaz çıkan hediye bebeğin durumuna uygun olmayabilir çünkü
Mineebd adm happykids içinde düşünürseniz her annenin bebeği yenidoğan değil. Bu hediyeler pek uygun olmayabilir o yüzden :)
Hiraninannesi_70 Peki bu ödülü kazanmak için ne yapmalıyız 😊 gram ve altın daha iyi olur tabiki çünkü çoğunluğun bebeği yeni doğan değil 😊🌸
Suzanaslan Aynen her annenin bebeği yeni doğan olmayabilir bu yüzden gram veya çeyrek altın daha mantıklı :)