Alyaerva Bence gram ve çeyrek herkesin bebeğine verdiği marka ayrı bazısı biberon meme tutmuyo falan mantıken altın daha iyi :)
Thanim adm az anneye çok hediye olsun bence, yenidoğan setleri genelde etraftan da gelen hediyeler ve yenidoğandan her yaş grubuna anneler var forumda 🙈☺️
Perii21 Bence cok anneye Ufak hediye 1 kisi kazanacağına birkac kisi kazanip mutlu olsun 🤗 Ayrica hediyenin büyüğü küçüğü olmaz 🤭
Sevgilina adm altın olsa çok daha iyi olur aslında ama çok anneye ufak hediyede olabilir en azından çekilişe katılıpta yine bana çıkmadı demeyiz ☺️
Uluhan adm hediye çeki de olabilir en azından anne istediği ürünü alabilir. Ürünü siz belirlediğinizde marka ve yaş uyumsuzluğu olabiliyor.