omerege2210 adm Tercihim çeyrek veya gram altından yana :) Ama çok anneye ufak hediye olacaksa bebek mağazalarından hediye çeki olabilir.
wafflee_42 adm happyMom ödülleri 2020 olacaktı herhalde 🤔 her neyse ufak hediyeler daha iyi olur gibi gibi 😁
adm wafflee_42 bu tür yıl ödülleri takip eden yılın ocak şubat aylarında yapılıyor yani 2019 ödülleri 2020 ocak şubat aylarında veriliyor.
Zhraagk Bence çeyrek yerine gram olmalı ki bir anne yerine iki üç anne faydalansın 😊Anneler mutlu olsunnnnn 🥰@adm