nur4108 merhaba biz de aptamil ile başladık hastanede onu verdiler diye fakat gaz yaptı . Sma optipro geçtik onda da sürekli kusmaya başladı. Hipp en iyisi dediler aldık alışma süresi var diye bir ay boyu verdim hipp o bir ay boyu oğlum sürekli gaz sancısı çekiyordu ,bi tanıdık bebelac veriyormuş bebeğine . Eşim bebelac gold almış on gündür içiyoruz çok şükür baya azaldı gaz sancısı . Yani her bebeğe her mama iyi gelmiyor deneyip görmek lazım