mombabe Bazı dönemlerde mama pek içmezler anne sütü alanlar da anne sütü almayı durdurabilir buna atak diyorlar doktorlar. Büyüme zamanları yani. Ondan dolayı yemek istemiyordur. Geçici bi durumdur bence. Sma kullananlar demişsiniz ben SMA Optipro kullanıyorum gayet memnunum bebeğime sma dışında mama olumsuz etkiliyor pişik, aşırı gaz gibi.