kubi12 evet malesef ki gerçekten öyle bizde hastanede yanımıza aptamil almıştık ama sma verdiler bebeğim de küveze alındığı için hastaneden çıkınca bir süre aptamil verdik daha sonra bebeğim aptamille kilo alamadı yani yaramadı sma ya geçtik kilosunu toparladı hata önde biraz ama sma da kusuyordu baya bizimki de aptamile geçtik tekrardan ama doktor da geçen oğlum fışkırır tarzda kustuğu için hastaneye gittik ve bağırsakları çok gaz dolu dedi normalde oğlum çok rahat gazını çıkaran bir bebek o yüzden aptamile rahatça geçmiştim aslında ama baya gazı var dedi doktor şuan hangisine geçiş yapsam bende bilemiyorum ya smada da kusuyor biraz mama sonrası çok kararsızımmmm