Mervebugra07 Seymaaybala bildiğim kadarıyla riskli bir gebelik değilse doğuma kadar emzirmeye devam edebiliyorsunuz ve doğumdan sonra da tanzim emzirme yapabiliyorsunuz yani ikisini birden 😊tabi doktorunuza sormalısınız
Caydemir Seymaaybala hayırlı uğurlu olsun ikisi bir arada büyür biraz zor olur ama Rabbim sabrını da mükafatını da verir. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah
Deletedmom289 Seymaaybala kiz uzulme cok iyi olmus ikisi birliktr buyur bidahada yapmazsn alet taktir dogumdn snra hemen.valla keske benmde olsa kizim suan 50 gunlk.hazir alistim uykszlga falan aradan cikar o d 🤣
zeynepalp Seymaaybala ikiz gibi büyüyecekler yapacak bişey yok 😊 2 sene rezillik çekersin belki ama sonradan ikisini birlikte anaokuluna götürdüğün zaman iyi ki olmuş bunlar dersin 😁 Benim 4 yaşında kızım 5 buçuk aylık oğlum var. Allah daha olmayanlara nasip etsin. Bizde prezervatifle korunuyoruz, adet olmadım ki spiral de taktıramadım. Valla korktum şimdi
nazanay Seymaaybala Annem de ben 5 aylikken kardesime hamile kalmis. Sut korur hurafesine guvenmis o zamanlar :) Annem beni kesmis sutten ama artik doktorlar emzirmeye devam etmeyi oneriyorlar. Yine o zamanlarin bazi batil inanclarindan dolayi kesmis beni. Doktorunuz detayli bilgi verir zaten ama ozel bir saglik sorununuz olmadigi surece, beslenmenize de dikkat ederek devam edebiliyorsunuz emzirmeye. Dogduktan sonra ikisini birlikte emziren anneler var (tandem emzirme diye geciyor).
nazanay Gulenkadin Aa bu kadar erken olabilecegini teorik olarak biliyordum ama hic yasayan birine denk gelmemistim :)
sonsuz17 nazanay sallıyor dediğine göre doğumdan yirmi gün sonra keseyi görmüş mümkün mü sizce imkansız ve bebeği üç aylık karnındaki de erkekmis ne hız
Hahahydbb Seymaaybala Veren Allah kolaylığını da veriir canım sağlıkla kucağına al.. benim de ödüm kopuyor spiral taktırdım ama ona da güven olmaz nasip herşey
Farahzeynep Hayırlısı olsun, benim kızım da 10 aylık, 2 aylık hamileyim. Zaten prezervatifler %100lük koruma sağlamıyor. Doğumdan sonra ben 2-3 yöntem ile korunmayı düşünüyorum 😂
Ertugrulun_Annesii Farahzeynep ayyy deme çok korkuyorum... doğum yapali 5 ay oldu.. hala adet olamadım.. korunma yolumuz o şekil.. birde evlenince ilk gece hamile kalmıştım.. şimdi tekrar hamile olma ihtimalim bile beni korkutuyor 😨😨😨😨😨