Seymaaybala Annem de ben 5 aylikken kardesime hamile kalmis. Sut korur hurafesine guvenmis o zamanlar :) Annem beni kesmis sutten ama artik doktorlar emzirmeye devam etmeyi oneriyorlar. Yine o zamanlarin bazi batil inanclarindan dolayi kesmis beni. Doktorunuz detayli bilgi verir zaten ama ozel bir saglik sorununuz olmadigi surece, beslenmenize de dikkat ederek devam edebiliyorsunuz emzirmeye. Dogduktan sonra ikisini birlikte emziren anneler var (tandem emzirme diye geciyor).