Ertugrulun_Annesii Farahzeynep ayyy deme çok korkuyorum... doğum yapali 5 ay oldu.. hala adet olamadım.. korunma yolumuz o şekil.. birde evlenince ilk gece hamile kalmıştım.. şimdi tekrar hamile olma ihtimalim bile beni korkutuyor 😨😨😨😨😨
Farahzeynep Ertugrulun_Annesii yani güvenmeyin prezervatife. Öyle hamile kalan çok insan var, arkadaşımın içinde kalmış kondom, çok korkmuştu. Zaten prezervatiflerin üzerinde yazması lazım %100 koruma sağlamadığı.
sonsuz17 nazanay sallıyor dediğine göre doğumdan yirmi gün sonra keseyi görmüş mümkün mü sizce imkansız ve bebeği üç aylık karnındaki de erkekmis ne hız
Yasmin26 bsradmlpnr evet girilıyo kanaman bittiyse girebiliyosun ayrıca yok 40 ı cıkmadan ilskiye girilmez falan yalan onlar kitapta öyle birsey yazmıyor kac hocaya sordum sadexe adetliyken yapılmazmıs iila 40 beklemene gerek yok adetin bittiyse yapabilirsin zaten normal dogum degilse doktorda yapabilrsim diyo
NurrC Farahzeynep prezervatif aslında doğru kullanıldığında tam anlamıyla korur demişti doktorum. Acaba nasıl kullandınız? Kullanmadan önce kontrol edip üstelik ilişkiye başlamadan takmak gerekiyor. İş son noktaya geldiğinde takılıyor genelde sonra korunduk ama oldu oluyor yada patlak çıkıyor bence tam anlamıyla kullanılmadığı için genelde bu durum yaşanıyor
Cren Seymaaybala benimde bebeğim 5 aylık dün gece bir hamile kalma korkusu yaşadım ve hala korkuyorum isteyerek yaptıysanız helal olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yardımcınız olsun
Canpare2 Yasmin26 o aylik iğne nasıl oluyo bende vurulmak istiyorum ama hastahaneye gidip doktormu vuruyo yoksa eczaneden alıp sağlık ocagimi vuruyo
Yasmin26 Canpare2 saglık ocagında igne var , saglık ocagına gidip igne istiyorum korunmak icin diyosun emziriyosan 3 aylık emzirmiyosan aylık igne vuruyo eline bi kagıt veriyo bu tarıhte gel diyo o kadar yanı :)
Busrademiir Seymaaybala Bebeğini sütten kesme, ek gıda da 6 aya kadar verilmiyor. Bunu doktorun ile konuş o sana gerekenleri söyleyecektir..
Ertugrul123 Seymaaybala bende bu aralar korkuyorum adetım gecıktı 6 aylık bebegım testte yaptım bısey yok mıdem bulanıyor ama anlamsızca😭
Omer_Asaf81 Ertugrul123 tamamen psikolojik canim ya bizde bir kaza yasadik sonrasinda sanki karnimda hareketlenmeler hissediyordum kesin hamileyim diye ama 2 gun once adet oldum ne hareket kaldi ne bisey psikolojik yani😁
[silindi] Seymaaybala sız adet oldunuz mu 40 kanamasından sonra. Tekrar gebe kalabilmek için adet olmak gerekiyor diye biliyorum. Adet olunmazsa gebe kalınmaz değil mi?
Annevebebisi [silindi] kalınabilir :) annem ben doğduktan sonra hiç adet görmeden kardeşime hamile kalmış
Hiranurozdemir Seymaaybala ilki sezaryansa canim cok kotu ya daha dikislerin taze sayilir allab yardim etsin
Tugcegoktas Okuduğum bir yorum şoke etti beni resmen ,40 ın cıkmadan ilişkiye girmekte neymiş ilk defa duyuyorum boyle birşey töğbeler olsun 😯