bebiskoooooo
benim bebeğim 4,5 aylık oldu kolikti ve kaka yapamıyordu ben de 4. aya kadar her gece bir kere 90cc mama verdim. Mamanın içine de bir çay kaşığı zeytin yağı ekledim(doktorumuzun önerisiyle) 3aylık olmasıyla kolik ağlamaları azaldı 4 aylık olunca da mamayı vermez oldum. Şimdi bakıyorum 3 günü geçti hala kaka yapmadıysa o zaman zeytinyağlı mama veriyorum. kaka yapamadığı için sabahlara kadar ağlardı onlar geçti çok şükür