Tecrübeli annelerim size soruyorum benim kızım 6 ay 17 günlük geceleri en fazla 2 3 kere kalkardık ama bu 3 gündür neredeyse saat başı kalkıyoruz ama çığlık çığlığa ağlama şeklinde biryeri mi ağrıyor diye endişeleniyorum ama neşesi keyfi de yerinde yani gün boyu bu ağlamalarının sebebi diş sancısı mı gaz mı birtürlü anlayamadım yoksa bir atak mı?