2 ay 14 günlük bebeğim ve iki gündür sürekli ağlama krizleri geçiriyor, normalde kucakta sakinleyen ve uyuyan bir bebekti ama kucakta bile cigliklar atarak ağlıyor ve uyumuyor. Gündüzleri uyutuyorum ve aninda uyanip ağlamaya devam ediyor. Biz de mi atak haftasındayiz acaba 😳😳