Bulutunannesi 7bucuktan beri uyutmaya calisiyorum ben uyuyacaktim o uyumadi :( bir huysuzluk bir huzursuzluk.. Saat basi kalkmalar sabahb5te uyanmalar :( uyumadigi zamanlarda walla bi emzirme yastigina yuz ustu yatiriyorum az orada oynuyor az mutfakta is yaparken puseye koyuyorum bakiniyor pusetteyken durmuyorsa park yatagin donencesini mutfagin kapi koluna takiyorum az onu aciyorum az chicco jimnastik oyuncagi diye bir oyuncagimiz var sallanan oyuncaklar fln var koyuyorum ona uzanmaya calisiyor battaniyesini seriyorum saga sola donuyor oyun halisina koyuyorum az kucakta az mizmizlanma normalde kucagimdn indirmeden uyutuyorum hamak besigimiz var uyumak icin degil de sakinlesmek icinde arada onda salliyorum ellerine cingiraklarindan veriyorum tutturuyorum az konusuyorum az sarki soluyorum derken derken zaten vakit geciyorr