Buse aynen öyle aynen😂 İnanın çok caresizim yani oyle yapıyorum olmuyor boyle yapıyorum olmuyor. Niye uyumuyor diye stresten midem falan agriyor artik. Sinirlerim laçka oldu😂 en kötüsü de bu ne zaman bitecek bilememek. Tünelin sonunda ışık var mi varsa ne zaman yanacak bilmek isterdim😅