Kevserakb Minigiimm_ bende tek doz nimenrix tek doz bexero yaptırdım yeterli olursa yaptırmak istemiyorum en azından vucüt aldı diye düşündüm 20 aylık hemfe
Minigiimm_ Kevserakb benimki de 3 aylık başlanıyor yaptırmak istemiyorum gerek duyulmazsa ama bilmiyorum 4. Ay aşılarında hemşirem yakın aile dostu kendisine bi sorucam
ebru_e Edaaaden menenjite biz 7 aylıkken başladık ona doktorunuz karar veriyor isterseniz 1 yaşında yaptırın
Kevserakb ilknur21w kaç doz menenjit yaptırmayı düşünüyorsunuz ya ben tek doz yaptırdım her ikisini ama diğerlerini düşünmüyorum 20 aylık
ilknur21w Kevserakb ben ilk çocuğum da tek doz yaptım . Zaten 1 yaşından sonra tek doz . Bu çocuğumda da tek doz yapacağım .1 yaştan önce 3 doz diyor doktor
Kevserakb ahlasmomm_ hm bende ne kadar az olursa o kadar içim rahat ediyor ya çok yaptırmak istemiyorum biz 20. Aydayız tek doz nimenrix tek doz bexero oldu bir dahakine düşünmüyorum gibi normalde 2 ay sonra bir doz bexero 1 sene sonra tekrar bexero dedi ama
hulyacam KaranimEgem RotarixRotavirüs asisi) 3 ve 5. aylarda 2 doz uygulanir.6.aydan sonra yapilamaz. (Rotavirüs aşısı ve 2. Ay asilar ile ya ayni gün yada aralarinda mutlaka 4 hafta olmalidir !!) Bu bizim doktorumuzun önerisiydi
ahlasmomm_ Kevserakb valla biz bebeğimin reflüsü sebebiyle çok doktor gezdik sonra şükür bizi anlayan bir doktorla karşılaştık nasıl uygun görürse öyle ilerleyeceğiz 🥰
mucizemprenses adm benim kizim 2aylikken gecerdi rota virusu cok zor atlattik 1hafta hastanede yatti sivi kaybindan dolayi asi icin gun almistik ama asi olmadan viruse yakalandi cok zordu
Minigiimm_ Kevserakb merhaba ben dün telefon aracılığıyla görüştüm etki etmesi için diğer dozlarında yapılmasını söyledi Bu yüzden yaptıracağım eşim biraz önce almış 7400 tl ye