Bende kızıma ıkı ozlerı yaptırdım ama sordgum eczacılar ve bazı acılci tanıdıklar ıkı dozun yeterlı oldgunu son dozu yaptırmadık bızler dıe soyledı bnde son dozlkarı yaptırmadım suan 16+20 yız. Bna kalsa yaptırtırdım ama esım kızımın canını acıtmayalım dedi