dann
Rotovirüs Bu cok yaygın bı hastalık genelde 0/5 yaş arası olıyo kanlı ishal dıye de gecıyo benim kardeşim şimdı 30 yaşında bebekten bu hastalığı gecırmış 2 ay hastanede de yatmış cok bitkındi hatırlıyorum da sonra eşimin dayısı da bebekken bu hastalıktan vefat etmiş tabi o zman bılınmıyo bişi ishal oluyo ateşı oluyor cok halsiz bitkın oluyo aşıyı oldğunda da gecırebilypsun hastalığı ama daha hafıf arlarıyosın her şekilde bulaşıyor olmak gerekır aşsını zaten bu aşı ateş yapmıyp ağızdan damla şeklınde oluyo oğlumada yaptrdım kızıma da