İlk çocuğuma 2 doz rota 1 doz menenjit yaptırdım. 2. Bebeğime yaptırmadım rotanın 1 sene koruyuculuğu varmış diye duydum . Ama menenjiti kesinlikle yaptıracağım. Bazı doktorlar rotaya gerek bar diyor bazıları gerek yok diyor 🤣 siz gene içinizden geçeni yapın kendi çocuğunuz sonuçta özel aşı imkanı olan yaptırsın tabii ki