demir2606 maalesef benim de öyle çoğu gitti çöpe bebeğim 2.5 aylık. Sma comfort , Sma optipro , aptamil conformil , golden goat , hipp bunları denedik ve en son aptamil iyi geldi. Ve hepsini de yarıya gelmeden çöpe attık ama bulduk sonunda sizde mecbur öyle yapacaksınız valla benim bebeğim çok ağlıyordu mama gaz yapıyordu diye mecbur değiştik sürekli