demir2606 Sütüm yetmediği ve doyurmadığı için sarılıktan hastaneye yatıp fototerapi aldı 4 günlükken mamaya başladık yenidoğan hemşireleri ve doktorumuz
Evolvia veya hipp combiotic kullanın dedi biz aptamili biliyorduk bir tek onu sorduğumuzda cok fazla seker içerdiğini söyledikleri 2 mamanında anne sütüne en yakın mama olduğunu söylemişlerdi.
Su anda 18,5 aylık uykuya geçerken mama içiyor sadece.
6,5 ay meme + mama gittik
18,5 aydır hep hipp combiotic kullandık gaz, kabızlık veya kusma gibi problemler hiç yaşamadık çok şükür