Ben de d vitaminini düzensiz veriyordum yani ihmalim söz konusuydu:( bebeğim kilo almıyor diye çocuk endokrin bölümüne gittim kalsiyum eksikliğinden sebep acil yatışı yapıldı bir hafta çocuğum acı çeke çeke damardan kalsiyum aldı anca değerleri normale döndü d vitamini eksiliğinden oluyormuş bir tık daha düşseymiş çocuğum nöbet geçirebilirmiş demem o ki doktorlarınız en iyisini biliyor doğal yolla alınacak bir şey olsaydı emin olun devlet bedavaya dağıtmazdı lütfen kimseyi yanlış yönlendirip günahlarına girmeyin yavruların canım yandı bu konudan kimsenin yanmasın