Eylul301023 crybaby evet duruyor valla benim de sinirlerim bozuluyordu hep dua ediyordum keşke durmasa diye ama arada işe yarıyor 😂
crybaby Eylul301023 benim kızım dursa eşim asla bir yere götürmez hep baş başa olalım der o yüzden iyi oluyor durmaması benim aklım kalır bırakamam😅
Deletedmom192 Eylul301023 ben de telefon göstermıyorum ama her gun goruntulu konusma yapıyoruz goruntulu de bısey olöaz dıyorlar
keremsmom78 Eşiniz ısrar ediyroda 1 günden bir şey olmaz görüntülü arar konuşursunuz ama gideceğinizi geleceğinizi söyleyin mesela 2 kere gece olacak yayıp kalkıcaz geleceğiz diye anlayacağı şekilde. İlişkinizin sağlığı açısından kendinize de zaman tanıyın ☺️
Deletedmom192 Eylul301023 ama somra uzay mekıgı gormus gıbı olup hıpnotıze oluyorlar omdan goruntulu gosterıyorum 😃
Annegibi2006 Eylul301023 gidin gidin bıraktığınız kişi yabancı değil sonuçta baya iyi gelir iyi tatiller 🙂
Obsesifkompulsifbozukluluk Eylul301023 yani ben bırakmam ya eşimle gezmeye gidince bırakıyorum çoğu zaman ama öyle kalıcı bırakamam aklım kalır keyif almam 🤦🏼♀️ 1 günden bir şey olmaz öyle de söyliyim 🙂↔️
myarkadash Bence de gidin. Sonrasında da deneyimlerinizi yazarsanız, bu konuda tereddüt eden anneleri cesaretlendirmiş olursunuz.
Haticetuna Eylul301023 Çocukla tatile gidince noluyorki? Biz tüm tatillere beraber gittik. Rahat sevişmek için çabalıyorsanız ordada uyur sevişirsiniz yani. Hep sürekli aklınız kalacak keyfini çıkaramazsınız öyle bence bırakmayın Hep anneden daha iyi kimse bakamaz çocuğa🥰
Eylul301023 Haticetuna ne alaka onu yapmak için bir yere gitmeye gerek yok evde de istediğimiz zaman yapabiliyoruz yani 😂 oğlan uyuduğu için içeride bir şey yapamayacağız her sese kalktığı icin dışarıda donacagiz bir de bir gün için park yatak mama sandalyesi götürüp obur gun geri çıkaracağız ayrica bizde tüm tatillere beraber gidiyoruz bir seferlik dedik
adaatuna Haticetuna çocukla tatil zor oluyor yahu bu da bi gerçek 😂insanın kendine eşine de 1-2 gün vakit ayırması güzel bence. Zaten birlikteyiz çocuklarımızla hepZ
[silindi] Haticetuna Yalnız kalmak sizce sadece ‘sevişmek’ mi? Ne kadar iğreti bir yorum. Kadın nefes almak istiyor. Ki bu da en doğal hakkı. Sevişmek için nefes almaya ihtiyaç yok.
ikibaloglanannesi Sizin de enerji depolamaya ihtiyacınız var. O yüzden 2-3 günden bir şey olmaz. Gidin doya doya eğlenin ve enerji depolayın🧡 İyi tatiller🤍
Deletedmom192 Eylul301023 markete ıkı saat bırakmakla bır gun bırakmak cok farklı ama bemde giderdim aman nolcak anne olduk dıue bızım de bır hayatımız var deyıp bır kere bıraktım sureklı suratım asık gezdım esımle gerı döndük 😅😅 tuhaf bır vıcdan azabı geldı ama asla bırakmam diyen annelerden degıldım bırakırım hep dıyordum bırakmam dıyenlerı anlamıyordum hatta. Değişik bir duygu değnek misali 😅
Eylul301023 Deletedmom192 evet ya eşim çok ısrar etmese istemiyorum hiç aslinda ama onu da kırmak istemiyorum 😂