Eylul301023 gayette bırakıp gidebilirsin.
Sende bir daha bu yaşlarına dönmeyeceksin oda senin bu yaşlarına geldiğinde dur annemde bunaldı alayım da bir tatile götüreyim demeyecek.Dinlenmek en büyük ihtiyaç.Ben bırakamam diyene saygım var ama bizim ülkemizde çocuklar annelerine değil anneler çocuklarına bağlı😂 Bırakıpta ömür boyu hayatından çıkmıyorsun ya yani sadece kafa dinleyeceksin ve eşin bu öneriyi sunmuş demekki onunda seninle çocuksuz hayatınızda ki gibi yalnız kalıp kafa dinlemeye ihtiyacı var diye düşündüm.