hunilimomy Eylul301023 misler gibi gidin eğlenin dinlenin enerjik olarak geri dönmüş olursunuz annelerde robot degil anın tadını çıkarın 🥰
Esoz1110 Eylul301023 Keşke bakanım olsa bende gitsem 😅 sadece anneme bırakırdım zaten ama uyuyamam sanırım kızımsız😞
Eylul301023 Esoz1110 ya oğlum uyuyor uyuyunca çıt sesine uyanır gidersek içerde oturamayacagiz dışarı da donacagiz yada bizde onunla beraber uyuyup bir şey yapamadan döneceğiz 😂😂
Eylul301023 Norveckizi evet bizde hep öyleyiz ama eşim çok ısrar etti 1 gün görmeyecek sadece diye de düşündüm hep beraber geziyoruz zaten
Eylul301023 NewMomm1 rahatladım biraz aslında bende oğlumu alıp annemlere kalmaya gidiyoruz 2-3 gün babasını görmüyor ve hiç yadirgama durumu olmuyor dönünce
Eylul301023 Deletedmom_223 evet öyle yapacağım heralde annemlere gidip kalıyorum oğlumla 2-3 gün eşimi gormuyor oğlum ama hiç yadirgamiyor dönünce unutmuyor 😂
gecekusu_- Eylul301023 evet her annenin dinlenmeye ihtiyacı var ama ben şahsen kızımı bırakamazdım 😀 anneannesiyle parka gidiyorlar her 5 dakika da bir ararım 1 gün görmesem kafayı yerdim herhalde 🙂🤦🏼♀️ ama 1 gün unutmaz şimdiden sizlere iyi eğlenceler 🙂🙂
BuzluKahve Eylul301023 zaten uzak da olmayacaksınız. Bakmayın siz assssla bırakmam diyenlere. Gidin keyfinize bakın. Bizler sadece anne baba değiliz, kendimize de zaman ayırıp sarj olmamız gerek
Eylul301023 crybaby biz toplu alışverişe gidiyorsak yani yükümüz çoksa 2 saatliğine bırakıyoruz çok nadir mecburen taşıması etmesi torbalari zor oluyor ben o zaman yardım edemiyorum 😂
Annegibi2006 Eylul301023 uzun süre olsa bırakmayın derdim ama 1 gün bence size de iyi gelir mutlu anne mutlu bebek demek biriz kendinize vakit ayırın fırsatınız varsa
Eylul301023 crybaby evet duruyor valla benim de sinirlerim bozuluyordu hep dua ediyordum keşke durmasa diye ama arada işe yarıyor 😂
Annegibi2006 Eylul301023 gidin gidin bıraktığınız kişi yabancı değil sonuçta baya iyi gelir iyi tatiller 🙂