tgba17 ayıp etmiş olmazsınız çünkü sizi çok iyi anlıyorum. Siz hiç ilaç kullanmadıgınıza göre kusma sorununuz olmadı mı? Doktorlar neden kabul etmiyo ki google’a yazsanız bile reflü belirtilerinde geğirme yazıyo yani. Bizim doktor motilium’u hiçbir zaman önermedi. Meme büyümesi vs gibi şeylere neden olabiliyo dedi. Gastrotuss başlattı. Son zamanlarda birkaç kez istersen gaviscon da kullanabilirsin falan dedi ama ilk gittiğimizde en masumun gastrotuss oldugunu söylediği için gaviscon da vermedim hiç. Ama nerde okusam özellikle motiliumla 1 hafta 10 günde reflüsü geçen çocuk gördüm. O kadar zorlanıyodum ki bir zamanlar, kullanasım geliyodu. 3-5 dk’da bir kusuyodu. Kilo alımı durmuştu 4. Ayda. Bugünlerime o kadar şükrediyorum ki. Bi araştırın isterseniz ona göre gastrotuss baby’yi deneyim derim. Çünkü yedikleri içtikleri her şey şu an onların midesine zarar veriyo aslında. İlerde başka sıkıntılar çıkmasın. Midenin ph değeriyle yemek borusununki farklı, Mide asitleri yemek borularına kaçıyo ve yemek boruları zarar görüyo şeklinde uzun uzun anlatmıştı doktor bize. Şu an kusmaları yok gerçi, asit kaçmıyodur herhalde ama mideleri hep bi savaş halinde 🤷♀️ Yazık üzülüyo insan dertlerini de anlatamıyolar