tgba17 tzMSJx][img]https://i.hizliresim.com/tzMSJx.jpg[/img][/url]
foto yüklenmiştir umarım. Zaten eczaneye gastrotuss baby diyince direkt bunu veriyorlar. Doz konusu biraz değişik bende 😀 normalde 8-9 aylıkken günde 4 kez 4er ml veriyodum doktorun yönlendirmesiyle. Sonra pandemi vs pek gidemeyince prospektüste 1 yaş altına 5 ml verilebilir yazdığı için 1 yaşına doğru 5ml çıkarttım onu. Hala öyle veriyorum ama ben artık göz kararı falan veriyorum 😀 1 yıldan fazla kullanınca elim alıştı ve şuruba karşı duyarsızlaşmaya başladım sanırım. Günde 4kezi yemeklerden 10-15 dk önceye denk getirmeye çalışın. Saatleri de yaklaşık aralıklarla olsun tabi. Mamayla beslense gece mamasına katın derdim. Mesela son gittiğimde doktor gece verdiğin 180cc mamaya 10 cc koyabilirsin demişti. Ama mama miktarına göre oranlayarak söyledi bunu. Yatmadan önce verdiğine de aynı şekilde. Yani 5cc aslında az bu büyüklükte bu kiloda çocuklara. Yetersiz geldiği için işe yaramayabilir. Siz bu söylediklerimden yola çıkarak 5-6 cc ile başlayın isterseniz. Sonra duruma göre artırırsınız. Sizin oğlunuz daha büyük ve muhtemelen daha kiloludur. Korkmayın yani daha fazla bile verebilirsiniz. Hiçbir yan etki yaşamadık bunca zaman. Ve izmir için de “ahh memleketim😍” diyorum 😀 ne tarafta oturuyorsunuz izmirde? Arkadasımın doktorunu öğrenebilirim sizin için. Ama reflüsü yoktu onun. Yine de doktoru denemek istersiniz belki