tgba17 öncesinde ilaç kullanmadınız mı hiç? Gastrotuss baby deneyin isterseniz. Yan etkisi yok. Daha bitkisel. Bu yüzden mucizeler yaratmıyo ama biraz olsun rahatlatıyo. Biz tek doktora gittik onunla da devam ediyoruz. Eski kusmaları kalmayınca geğirmeler devam ederken vs doktor yine aynı dozda ilerletti şurubu. 10 aylıkken falan doktora azaldı ama devam ediyo dediğimde günde 1 kez ver sen yine de şurup dedi. Ben yine de günde 3-4 kez veriyodum. 12 aylıkken 1-2 kez vermeye başladım. Bu kadar gece kıvranması sonra başladı. Yani bizim doktor aslında geğirmesi normal demedi. Yine de şurup ver dedi. 18 aya kadar falan devam eder demişti ilk gittiğimizde. Yani kızım 3bucuk aylıkken. 3-4 yaşına geldiğinde mide rahatsızlıkları yaşamasın diye bu şurubu veriyorum yani mide koruyucu dedi. Bu cümlesinden korktugum için hep kullandım. Yemesi önceden kötüydü. Mamayla besleniyo. Dediğiniz gibi geğiresi varsa ne mama ne ek gıda ağzına sürmezdi. Geceleri mama yerine 1 biberon su içerdi 7 aylıkken falan. Yanıyo çocukların yemek boruları, mideleri. Kilosu 10 aylıkken 8400dü. 14 aylıkken 9400 dü. 10 aylıkken sınırın altında dedi doktor 14 aylıkken tam sınırda, toparlamış dedi. Ama dediğim gibi son zamanlarda düzeldi şükür biraz daha