Busuu benim kızım mamayla besleniyo, geğiresi varsa onu bile istemiyo. 15 saat ağzına hiçbi şey sürmediğini biliyorum ne mama ne ek gıda. 15. Saatte de dikkatini dağıtarak içirdim mamayı. Dün de ek gıdaya birkaç gün ara vermeye karar verdim. Travma oluyo resmen mama sandalyesine oturturken çığlığı basmaya başladı 🤦♀️ Asla bi şey yutmak istemiyo. Bir an önce geçse de daha keyifle yemeklerini yedirebilsek. Sizin doktorunuz ne zaman geçer dedi? Bi de ilaç kullanıyo musunuz?