Minikoglumb hep aynı tarafa yatırmadım ama doğduğundan beri kusmasından korktuğumuz için hep yan yatıyor,hiç sırt üstü yatıramadım onun etkisi oldu mu bilmiyorum. Bebekler sola eğik durduğunda mide asidinde kısmen bir azalma oluyormuş, refleks olarak kendini o tarafa almış ve o taraftaki kası geliştirmiş, diğeri kısa kalmış. Doktorumuz çok kusan her 100 bebekten 2-3 tanesinde karşılaştığımız bir durum dedi. Tortikolis olduğunu eşim kucağında dışa dönük taşırken aynayı göstermeye başlayınca farketti,başını hep aynı yöne çevrili tuttuğunu ordan gördük.