Cnprtk Benim bebeğim de 50 günlük,devamlı kusuyor. Kusmadığı zamanlarda da reflü geliyor.Bin bir zorlukla uyutuyorum reflüsü uyandırıyor çığlık çığlığa ağlıyor. Her yolu denedim. Emdikten sonra sarsmadan memede tuttum,gazını alıp yarım saat omzumda tuttum,ayağa kalkıp dik bir şekilde uzun süre taşıdım,dakikalı emzirdim ama yok çare bulamadım. Ben de merak ediyorum ne zaman geçer,kızım reflü yüzünden hep huzursuz bir bebek😔