Esma12 1Dost maşallah canım inşallah benimkide alır güzel kilo çünkü çok zayıf herşeyden önce sağlıklı olsunlarda
Eylullmomss Esma12 yakında çöpe atarım ya paket açıldıktan ne zaman sonra kullanılıyor biliyo musunuz
tczehra Esma12 benim zamanında yokdu bu mama sonradan çıktı ama kullanan arkadaşlarım var çok memnun kaldıklarını biliyorum
Gulfem07 Esma12 en güzel mama tavsiye ederim.Ben oğluma kullandım onu kullanırken hiç gazi falan yoktu.Aptamil advance ye geçtik gaz sorunu var ondan mi oldu neden bilemedik ya ne yapacağımızı sasirdik
HzlBrls Esma12 bizde bu mamayı kullanıyoruz çok memnunum tabiki herşeyde olduğu gibi mama konusunada bebek kendisi karar veriyor bebeğim hiçbir sıkıntı yaşamadı içerik açısından da en zengin olanı bu mama araştırdığıma göre 😉
GozdeDevin2018 Benim kızım 5 aylık olacak doğduğu günden beri kullanıyorum. Kabızlık, gaz sorunu yok. Kilosu 2700 dü şimdi ise 7200. Tavsiye ederim.