Bayanlar biz 4 buçuk aydır yani doğduğundan beri kullanıyoruz. Bebeğim 36+0 da doğdu 2300 dü gayette iyi kilo aldı kabızlıkta yapmıyor. Mamayı eczaneden almayın çok pahalıya satıyorlar bizde ilk aldığımızda bilmediğimiz için direkt eczaneden aldık içimize oturmuştu😀 şimdi internetten alıyorum 64 e de aldığım oldu en son 55 e aldım.