Emy [bilinmeyen] anlamıyorum bu çelişkiyi Bizim okul aktardı baska arkdsların ki aktarılmamıs neden böle bunun tam anlamıyla dogrusu yok mu herkes kafasına göre takılıo bu mıllı eğitimin işleri işte
muskulpesent [bilinmeyen] keşke doğumdan sonra 16 hafta olsa. Yavrular küçücük daha. Allah yardımcımız olsun
yasmin2222 [bilinmeyen] peki 7’sinde değil de 15’inde göreve başlarsak maaş durumu nasıl olur hocam? Bir de ben şu an raporluyum kasım maaşım yattı yarın da rapor almayı düşünüyorum alamazsam ücretsiz izne ayrılacağım. Peki maaşımı iade mi edeceğim, edersem ne zaman iade ederim? Bizim idaremiz bu konuda çok bilgili değil de size sorayım dedim açıklamalarınızı okuyunca.
domatesim [bilinmeyen] temmuzda çalıştığımız kadar yatar ama maaaş. Mesela ilk göreve başladığımızda da öyle oluyor ya o mantık. Temmuzda iki maaş birden alırız. Yani inşallah 😄
Deletedmom_15 muskulpesent raporum vardı evet verdim idareye. Ama fiilen çalışılmadığı için yaz tatiline gelen bölüm yanıyor. Bu açıkça yazar yönetmelikte. Siz daha fazla dillendirmeyin bence size sıkıntı çıkarmasın.
Busraucarer Emy bu ayın 15 inde ücretsiZ izne ayrıldm haziranın 1 ine kadar.1inde balıcam ztn hemen sonrası bayram falan sonra 1 hafta okul. Bebeğime 1 hafta bakacak bulamazsam bu sefer 1 haftalık rapor alırım diye düşünüyorum
Mathilda [bilinmeyen] hazır sizi bulmuşken ben de sorayım o zaman ☺️ Benim raporum 8 aralıkta bitiyor. Bu seneden 10 günlük raporum olsa 2 haftayı kurtarırım. 24 Aralık’ta başlamam gerekir o zaman. 31 Aralık’a kadar napabilirim. Ocakta 2019 rapor hakkımı kullanırım ama önceki 1 haftayı napıcam 🤷🏻♀️
Tried1234 Emy Canım merhaba bende nisanda Doğum yaptım yazın iznim bitti haziran 14 kadar ücretsiz izne ayrıldım haziran 15 tekrar maaşim yatacak seminer dönemindede rapor alcam yazında normal maaşim yatacak
Emy [bilinmeyen] beklenen dogum tarıhınden 1 hafta önce dogum yaptım 39. Haftada yine 1 hafta eklendi ama 5 haftamda eklendi bilemıyorum hocam benim işime geldıgı için ses etmedim
Kelebeginannesi [bilinmeyen] aslında bu hükümet döneminde arttırıldı bu izinde eskiden daha azdı. Kamuoyu oluşturulsa belki 6 ay olabilir yine memur izinleri.
Mathilda [bilinmeyen] anladım, heyet yolları gözüküyor, alabilirsem 🤷🏻♀️ Peki saçma olacak ama ücretsiz izin istediğimiz kadar olabiliyor mu? Mesela 1 hafta ☺️
Mathilda [bilinmeyen] bunu bi düşüneyim 😀 aslında idare etmek işlerine gelir. Yoksa program boşu boşuna değişecek, bir sürü iş. Okulum başka bir ilçede olmasaydı başlamak isterdim ama yol uzun işte. Teşekkür ederim hocam cevabınız için 🌸