Tugbaa17 Arkadaşlar sınıf öğretmeni olup da süt izni kullananlar var mı acaba tanıdıklarım hep kullanamamışlar.
Eliftuba Emy yaa ne güzel çok şansılısın ben 6 eylülde doğurdum çok uğraştım aktarmak için ama yapmadılar bu ay ücretsiz izne ayrıldım
CansuNisan Eliftuba Aynı gün dogum yapmışız benim de geçen hafta bitti 5 günlük rapor aldim simdilik😔
Kbralmila Emy hocam ben de 4 Eylül’de Doğum yaptım geçen hafta ücretsiz izne ayrıldım eşim idareciydi ve hamileliğim boyunca araştırdım yaza geldiği için aktarılmıyor idareciniz aktarmış ama sizin için ilerde sıkıntı olmaz umarım
yasmin2222 [bilinmeyen] Hımm kaçmak için geçerli ve yeterli sebepler bence 😅 Ben Üsküdar’da çalışıyorum.
Aysee yasmin2222 hocam Üsküdar’da hangi branş öğretmenisiniz acaba ben de eş durumu yapıcam da gelir mi diye merak ettim
Mathilda [bilinmeyen] benim 20 diye aklımda kalmış. Tamam o zaman o bir haftayı kurtarırız inşallah 😬