Emy Elamm hocam ocak 15 te subat maasımı yatıodu ek ders mıöle bişey vardı dogru onu hıc düşünmedim ben evet ne zaman bildirıkmesi gerekıo Onu okula rapor goturuken sorarız artık kesle sizde doktorunuz dan bi 20 günlük rapor alabılseniz 20gün için daha göreve baslamamıs olursunuz
Eliftuba Emy ben de merak ettim 1 Eylül’de doğum yapan birinin doğum izninin çoktan bitmiş olması lazımdı 8 hafta değilmi doğum sonrası izin
Emy Eliftuba 5 hafta eklendi bizde yanıo zannediyorduk yanmıyormuş iyice arastırmış idare benimde canıma minnet karıstırmadım hiç valla canım
Burcuyy Meroll Maaşın yatması için ayın 7 sinden önce iş başı yapmak gerekiyor. 7 'sinde hesaplar kesiliyor çünkü. Bende ücretsiz izindeyim ve 3 haziranda başlama yaoucam
Deletedmom_15 Berdemal cnm siz Aslında ilk dönemi kapatabilrsiniz. 5 er günlük 4 kere rapor alırsanız 1 ay kapanır. Hafta sonları ile birlikte bir ay yapıyor. İki kere aile hekiminiz verse iki kere de Doğum dr unuzdan alsanız ilk dönem kapanır
Slalaylau Deletedmom_15 bilmiyorum her doktor aynı mıdır ama ben o şekilde alamadım o haftasonlarını atlamayı doktor kabul etmedi 10 + 10 veririm dedi inceleniyormuş sanırım
Deletedmom_15 Emy benim de doktorum rapor verdi aktardı ama maalesef idarem kabul etmedi.. yaza denk gelen izinler yanıyor diye. Hakkınızda hayırlısı olsun güle güle büyütün bebeğinizi
muskulpesent Deletedmom_15 hangi ildesiniz hocam siz 32. Haftada çalışabilir raporu alıp 5 haftanizi aktarmak istediğiniz dilekcenizi sunfunuz ve kabul etmediler mi
Emy [bilinmeyen] evet hocam aynen böle yazıodu benim okuduğumda da bebegın anne sütünden mahrum kalmaması için verilen hak annenin daha fazla izin hakkı kullanması için degıl diyordu
Eliftuba Emy yaa ne güzel çok şansılısın ben 6 eylülde doğurdum çok uğraştım aktarmak için ama yapmadılar bu ay ücretsiz izne ayrıldım
ebrupoyraz [bilinmeyen] tamam hocam yaklaşımınız gerçekten taktire şayan ve bu sizin benim açımdan yerini yadırgamayan bir öğretmen olduğunuzu gösterir daha önce bu konuda birkaç saldırıya uğradım önyargımı mazur görün bende devlet memuruyum ve 4 aylıkken ya bırakıp işe gideceğim yada ücretsiz izin malesef devletimizin politikası bu keşke iznimiz daha çok olsa insanlar yana yakıla napıcam demese bebeklerinizi mutlu mesut büyütün
leylaa muskulpesent maalesef ben de aktaramadım zaten yönetmelik bu konuda açık aktarılmaz dıyor. Muhtemelen bazı idareler insiyatif kullanmış aktararak ama yönetmeliğe uygun değil.
muskulpesent [bilinmeyen] 657 kanuna göre devlet memuru anne ilk 6 ay gün içinde 3 saat ikinci 6 ay gün içinde 1.5 saat süt izni kullanır. Bu izni gün içinde toplu yada parçalı olarak kullanabilir. Biriktirip başka gün kullanamaz
Deletedmom_15 muskulpesent raporum vardı evet verdim idareye. Ama fiilen çalışılmadığı için yaz tatiline gelen bölüm yanıyor. Bu açıkça yazar yönetmelikte. Siz daha fazla dillendirmeyin bence size sıkıntı çıkarmasın.
muskulpesent [bilinmeyen] aktarabilir hocam eşim idareci yönetmeliğe baktı aktarabilir diyor. Ki ağustosta doğum yapıp aktaran arkadaşımda var milli eğitimde.
Emy muskulpesent bende aktardım valal 1 eylulde dogum yaptım dogum öncesi yaza geldı ama aktardılar 5 haftayı
Joipt Emy Siz hangi il ilçe okuldasınız hocam hemen şikayet edelim 😄 Yönetmelikte açıkça yazar öğretmenlerin yaz tatiline denk gelen izinleri aktarılamaz diye,ben sadece 6 hafta kullanabildim doğum iznimi.