Emy hocam sizinkinde bence hata var ben de 8 eylülde doğum yaptım ve 10 kasım da doğum iznim bitti eğer yaz tatiline denk gelen doğum öncesi 5 haftam yanmasaydı sizinki gibi aralıkta bitecekti idareniz doğum öncesi olup yaz tatiline denk gelen o 5 haftayı da eklemiş sanırım. Keşke bende de öyle bi hata olsaydı 10 aralığa kadar raporlarla geldim rapor hakkım bitti ücrersiz izne ayrılacağım. Sorunuza gelince alabilirsiniz çoğu arkadaşımız böyle yapıyor zaten sağlıkla büyütün bebeğinizi🤗