anyela77 ben normalde bebeğime herseyin en iyisini aldım kıytırık hiç bir şeyi yok ama gerçekten marka vs bir önemi yok hepsinin görevi aynı benim de Şuan 3 ayına girecek süt doymuyor mecbur ek mama veriyorum ve aldığım biberonların hiç birini tutmadı falan en son bir tane hediye cam biberon gelmişti hanymish yenidoğan seti içerisinde emzik felan da var hereey bence bebeğe bağlı çünkü baktım bebek çok aç hemen tuttu biberonu içti philips vs bunlar hepsi para tuzağı yazık oldu parama ilk anneliğim olduğu için en iyisini istedim ama gerçekten bebeklere bağlı bir durum eskiden böyle şeyler yoktu her şekilde bebek büyüyor ben şahsen sizinn yerinizde olsam elinizde hangisi varsa onu kullanın bebek çok aç olduğu vakit verin direk tutar o an biberon mu aklına gelir direk içer